Friday, April 8, 2011

February!

Halu ALL! Erm rasa nye leh lg kot aku nk isi enrty pasai FEBRUARY nih! APE sal lak xleh erk, suke ati aku lar kan nk bubuh pon..blog aku bkn ko nyer,hoho sewel betul! Memeng le betoi betoi den xsangka cempedak LEH jd “NANGKA” haha ye lar kan 2 in 1 rezeki aku bln FEBRUARY nih.

Betui r kata owang kalo kita bina MESJID” nih rezeki meluas..haa cepat2 le kowang kawen wey..susah senang 2 “ADAT” r kan.. mane ade owang HIDUP nye Senang jew an an.. hidup NIH ibarat RODA..berpusing2 lah KITE gamak nye kejap atas, bawah, tepi, depan, belakang..

Dah dah nk kasi tau hal sebenar nih..terpesong banyak dah “NIH”

Maleh den nak menaip

Kasi UPLOAD gambo je senang

Mudah

Cepat

Xpenat

Hohoho

Scroll down plzzzZZ

Yeah

“tank Kayu”



see! hubby aku dpt tuko alik semenanjug taw..

ade ag weh

satu lagik rezeki xdisangka2

taraaaaaaaaaaaa






2 comments: